pondělí 17. října 2016

Nevill Handmade - Deep Apple 03/16

Výroba mi šla kupodivu mnohem lépe a rychleji než jsem čekal, včera jsem tu dýmku dodělal! Při troše cviku se každý ten "kráter" dá udělat několika málo pohyby, prostě si objedu ten nakreslený obrys, párkrát na to přitlačím a hotovo, jde se na další, a další, a další... Vzhledem k tomu že je ta dýmka filtrová, měl jsem obavu zajet hlouběji do krčku, takže jsem přešel v jemný rustik který pokračuje až na silnou část náústku. Dal jsem na to dva nátěry tmavě hnědým mořidlem, nechal jsem ho zaschnout, posléze jsem to trochu odleštil smirkovým papírem, natřel olejem, vyleštil na kotouči a zde je výsledek:


Je to taková středně velká dýmka, na výšku má něco málo přes 4cm, na délku má 14cm a váží příjemných 49g. Udržet ji v zubech není žádný problém, ale díky tomu příjemnému povrchu je to spíše dýmka do ruky. 


S tímhle jsem už poměrně spokojený, nevypadá to zas tak zle. Myslím že oproti mé předchozí dýmce tu je vidět jistý pokrok. Jasně, stejně mi to několika místech ujelo, zejména na přechodu hlavičky a krčku, ale jsou to pro mě cenné poznatky ze kterých se snad zase příště poučím. Dle všeho bych klidně mohl zajet o něco hlouběji.


Tady ještě přidám detail hlavičky, je tu vidět jak po odleštění hezky prosvítá kresba dřeva. Uvidíme jak to půjde příště, ale myslím že jsem na dobré cestě. Také bych rád zkusil nějaký hrubší rustik, myslím že tou větší kulatou frézou by to mohlo jít dobře. 

Žádné komentáře:

Okomentovat