sobota 3. června 2017

4. Kouření U splavu

V sobotu 3.6.2017 (tedy jako obvykle první červnovou sobotu) se konalo již 4. Kouření U splavu, v prostorách zahradní restaurace U splavu v Praze - Uhříněvsi. Soutěž opět pořádal Michal Novák společně se svým klubem Pipemakers, jehož členy jsou dále Přemek Omrt a Robert Kněz (za klub Pipemakers dnes byli přítomni Michal a Přemek). 


Dnes jsem s volbou oblečení žádné dilema neměl, věděl jsem úplně jasně že bude vedro, takže jsem si vzal letní úbor a vyrazil na výlet z Radotína do Uhříněvsi. Cesta ubíhala kupodivu docela dobře, v obou vlacích jsem si i sednul a v Uhříněvsi mi dokonce akorát jel autobus tak jsem si trochu zkrátil cestu na náměstí, dál už jsem si došel pěšky. Říkal jsem si jestli tam nejsem na půl dvanáctou nějak zbytečně brzy, ale kamarádi už tam nějakou dobu byli, tak jsem se přidal ke stolu Dýmka.net, za chvíli už byla i kofola, pak nějaké to pivko, studené pití mám v létě moc rád. Krutí quessadilla se sýrem mi také přišla k chuti. 

Svoje dýmky zde samozřejmě měl vystavené Michal Novák a také tu měl svůj stůl s dýmkami Přemek Omrt - od něj jsem si koupil další krásný freehand, takže tím bych měl "materiál" na nějaký další článek na blog. Tradičně tu byl také pan Polívka z firmy TTI který zde měl nabídku jejich tabáků na ochutnání a zakoupení. 


Soutěž sponozrovaly firmy TTI a Imperial Tobacco, takže o kvalitě soutěžního tabáku se nedalo pochybovat - soutěžilo se s výborným Davidoff English Mixture, což je taková příjemná latakiová směs. Soutěž je to neformální, takže dýmku má každý svou vlastní, společné jsou soutěžní tabák a zápalky. Ze zapálení ve venkovních podmínkách mám pokaždé obavu, nicméně ani tentokrát mě zápalky Davidoff nezklamaly a povedlo se mi krásně zapálit hned napoprvé, druhou jsem ani nepotřeboval. Tabák se kouřil skvěle, nemočkoval, ani jsem příliš nerozpálil dýmku, jak se mi to někdy povede. Dal jsem ten svůj obvyklý čas lehce přes 50 minut, z tabáku mi zbyle jen trocha popílku na dně dýmky a bylo z toho hezké 15. místo z celkových 26 soutěžících. Ale tak já se především jezdím zúčastnit, na nějakou výhru moc nepomýšlím.... 


Soutěž vyhrál Petr Odorčák s časem 1 hodina 25 minut - na místo dorazil jako první a dostal startovní číslo 1, tak si je prostě musel udržet. Na druhém místě byl Radoslav Masaryk s časem 1 hodina 21 minut a třetí místo obsadil Kamil Klečka s časem 1 hodina 15 minut.
Kompletní výsledky jsou zde:


Po soutěži následovalo společné focení a poté došlo na oblíbenou tombolu. Na rozdíl od jiných soutěží se zde dýmky věnované do soutěže nedávají vítězům, ale každý soutěžící dostane lístek do tomboly a tak mají všichni stejnou šanci na výhru. Opět zde byly tři dýmky od Pipemakers, tedy od Michala Nováka, Přemka Omrta a od Roberta Kněze. Tu Robertovu napoprvé vyhrál Přemek Omrt, ale nechal ji losovat znovu pro dalšího šťastlivce. A byla zde, stejně jako loni, i čtvrtá dýmka kterou věnovala ADK - Asociace dýmkařských klubů, jejím autorem byl Robert Šimanský. Já jsem zase žádnou nevyhrál, ale nevadí, stačí mi ta co jsem si koupil od Přemka.


Jinak byl jsem opět líný vzít si s sebou zrcadlovku takže jsem zas fotil kompaktem, ale několik snímků jsem přece udělal. 
Galerii s mými fotkami najdete zde: https://goo.gl/photos/3RjNqYWjpyXRUq4j7

Takže na závěr zbývá poděkovat Michalovi a jeho organizačnímu týmu, všem sponzorům, lidem z restaurace a samozřejmě všem účastníkům soutěže, byla to opět moc příjemná akce. A díky Petru Odorčákovi za odvoz na Smíchov, to mi moc pomohlo. Takže snad zase na shledanou příští rok, doufejme že nám do té doby nezakážou kouřit i na zahrádkách...

1 komentář: