neděle 2. prosince 2018

DTM Gordon Pym

Mělo by jít o náhradu za Dunhill London Mixture, ale v tomto případě poněkud váhám nakolik je to Londonu skutečně podobné. Pokud jde o vůni, cítím trochu latakie, ale spíše oriental a pak takové lehké aroma nějakého alkoholu, u některých DTM latakiových směsí jsem již něco takového zaznamenal. Pokud jde o chuť, opět cítím spíš oriental, latakie je někde v pozadí. Celkově je to méně výrazné oproti Dunhillu, začátek je trochu štiplavý. Od poloviny kotlíku se docela pěkně rozjede, ale člověk si musí dát pozor aby jej moc nerozpálil. 


Řez tabáku je zde poněkud šiřší, na fotce by to mělo být vidět. Úplně jsem nepochopil čeho by se jako mělo tímto typem řezu dosáhnout, možná že to má mít nějaký účel, ale netuším jaký. Zkoušel jsem tento tabák nacpat tak jak je, při dalším kouření jsem jej trochu více nadrtil najemno, ale při kouření je to stejné. 

Název bude patrně podle knihy "Příběhy Arthura Gordona Pyma", kterou napsal E. A. Poe, je to mimochodem jeho jediný dokončený román. 

Gordon Pym sice na obrázku vypadá jako jako takový starý dobrý brach, ale myslím že přátelé z nás asi nebudou, tohle není úplně můj šálek čaje...

Žádné komentáře:

Okomentovat