sobota 16. listopadu 2019

Vít Jidřichovský - Groot Poker

Tvorbu Vítka Jindřichovského už nějakou dobu sleduju a úplně nejvíc obdivuju jaký dovede dělat úžasný a nápaditý rustik. Shodou okolností se začátkem letošního roku objevil na klubu, tak jsem měl možnost se s ním osobně seznámit (samozřejmě proběhlo představování ve stylu "To je Vítek...a to je taky Vítek..."). Zrovna jsem v té době viděl jak dával na Facebook jeden svůj rustikovaný Groot poker (ano, je to opravdu pojmenováno podle postavy z Guardians of the Galaxy a kdo to zná, musí uznat že je tu jasná podoba), tak jsem si říkal že ten by se mi přesně hodil do sbírky. Ukázalo se sice, že zrovna tahle dýmka již byla zamluvená, ale Vítek říkal že není problém, napíšeme si a vyrobí mi něco podobného. Takže jsme si chvíli psali přes Facebook Messenger, vybral jsem si postupně materiál náústku, kroužek, domluvili jsme se na platbě a během poměrně krátké doby mi dýmka dorazila domů. 


Na délku má něco lehce přes 12cm, na výšku 5,5cm, je to tedy relativně kompaktní dýmka, ale nedá se o ní říct že by byla úplně malá. Na to množství dřeva mi v ruce připadá poměrně lehká, na váze tedy má 62g, ale v zubech se dá udržet pohodlně. Hlavně se tedy krásně drží v ruce, ten hrubý rustik je na dotek prostě úžasný! Náústek je akrylový s takovým vzorem a barvou co na světle pěkně ladí s hnědočerveným hladkým vrškem této dýmky. Ten tvar trochu svádí k představě, že jde o reverse calabash, ale dýmka je vrtána úplně normálně a náústek je s bezfiltrovým čepem. Vlastně to není žádný ohromný kotel, řekl bych že je to taková poctivá střední velikost, pro mě naprosto ideální. Jinak na výběr jsem měl několik různých kroužků, nejvíc mi k tomu seděl tento s takovým květinovým vzorem.


Volba tabáku byla naprosto jasná, do takovéhle dýmky jedině latakie. Z téhle dýmky se mi kouří moc dobře a fakt lituju, že si ji nemůžu vzít do hospody, určitě bych si vyslechnul něco jako "proboha, co to máš za pařez??". Pokud máte rádi nápadité a (nejen) rustikované dýmky, můžu tvorbu Vítka Jindřichovského vřele doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat