sobota 26. prosince 2020

Moongrass - čínská dýmka

Pod stromečkem jsem letos našel jeden velmi překvapivý dárek a tím byl dárkový set se značkou Moongrass, jediný další popisek k tomu je "Gift set by Paike". Nevím tedy kdo je to Paike, ale dal dohromady sestavu placatky, dvou panáků, praktického malého trychtýře k té placatce a uprostřed je tu dýmka!

Placatka je fajn, je o něco větší než ta co mám a má takový povrch imitující kůži, to samé je i na panácích, asi aby to člověka nestudilo v ruce. No a pak je tu "dýmka", před lety jsem dostal něco podobného, ta je trochu větší a pod značkou Fenshun. Co k tomu říct, samozřejmě je to plastová dýmka s vyplechovaným kotlíkem. Připadá mi že se zde přátelé z Číny snad dokonce pokoušeli napodobit Porsche Design. 


Ta vyplechovaná vložka je tu samozřejmě přilepená, takže pokud jde o nějaké čištění, tak to patrně půjde jenom tak, že se to prostě propláchne vodou. Ono to na dýmkový tabák ani není zamýšlené, "moon grass" je jedním z mnoha označení pro marihuanu.


Ale nutno uznat, že zde šli skutečně do detailu - náústek je dokonce zakončen plastovým "chladičem". Ten je tu zřejmě přilepený, a díky němu má ta dýmka dost špatný tah a nejspíš by se to i blbě čistilo běžným čistícím drátkem, takže by opět došlo na umývání pod proudem vody. 


A ještě jedna vychytávka na závěr - původně jsem si říkal k čemu je to plastové víčko, to by u tabáku nedávalo smysl. A pak mi došlo že je to adaptér na cigarety, jointy, ba i cigarillo se tam vejde. To když si chce někdo stylově zakouřit cigáro, tak samozřejmě jedině z dýmky, kouření to dodá eleganci a plastovou příchuť navíc.

Kouřit z toho nebudu, stačila mi zkušenost jak jsme před lety s kamarády zkoušeli kouřit z dýmky Fenshun. Ale musím říct že mě to docela pobavilo a tuhle dýmku si nechám ve své sbírce jako takovou kuriozitu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat