neděle 26. května 2024

Seawolf Pipes - POTY 2023

Koncem loňského roku jsem si opět nenechal ujít příležitost k nákupu výroční dýmky Seawolf Pipes. Tentokrát ve tvaru bent rhodesian v omezeném počtu devíti kusů, takže jsem to docela hlídal jak se objeví na e-shopu a povedlo se.


Je to opět kratší a robustní dýmka se středně velkým kotlíkem. Dýmka je to pískovaná a zajímavý je přechod na krčku, který z pískování přechází do hladkého leštění v kontrastní červeno-černé barvě. Tedy na slunci to vypadá téměř jako červená, za horších světelných podmínek jako červenohnědá. Provedení téhle dýmky je bezfiltrové, ale mám dojem že na výběr bylo i filtrové provedení.


Na délku má 11cm, jak jsem zmiňoval, je to kratší dýmka. Na výšku má ovšem 5cm, přičemž stěny ve vrchní části jsou silné kolem 1cm, takže zas tak úplně malá dýmka to není. Váží 49g, což je vcelku pochopitelné, na té dýmce je hodně dřeva. Ale v zubech se dá držet naprosto v pohodě, ten kompaktní tvar tomu napomáhá že to není až taková páka na čelist. 

Kouří se z ní výborně, nemůžu si stěžovat. Pokud jde o výběr tabáku, nechal jsem si ji na směsi s latakií, protože mám zkrátka stále pocit že nemám dostatek dýmek na latakii. Aktuálně do ní cpu Dunhill London Mixture, ale jinak to může být v podstatě jakákoliv latakiová směs co mám zrovna otevřenou. 

Jinak shodou okolností je na e-shopu Seawolf Pipes stále jedna tahle výroční dýmka k dispozici, takže pokud se vám líbí, neváhejte - je to hezká a solidní dýmka. 

2 komentáře:

  1. Dunhill London Mixture se už nedá koupit ani v Německu jako Peterson, ne? Starý zásoby? Můj asi nejoblíbenější Dunhill....

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, mám pár plechovek z té poslední várky z roku 2017.

    OdpovědětVymazat