pondělí 21. prosince 2015

Petr Pipes - Sand Bent SS

Loni jsem si v článku o klubové dýmce 2014 dal takové "předsevzetí" že kdybych měl chuť pořídit si nějakou další dýmku klasického tvaru se stříbrným spigotem, vybral bych si něco u Petra Libory - a tak jsem také učinil. S Petrem jsem se na téhle dýmce domluvil nějak koncem loňského roku, s tím že to nijak nespěchá, zkrátka až na ni najde to správné dřevo. Představoval jsem si něco jako takovou tu větší bentku zhruba pětkové dunhillovské velikosti, sandblast v černé barvě. Bezfiltr, akrylový náústek a stříbrný spigot. Žádné obrázky, jen tenhle obecný popis. Petr věděl naprosto přesně co mám na mysli a po pár měsících mi přinesl tuhle nádheru:


Na výšku má zhruba 6cm, na délku zhruba 14cm a váží 77g, což je s ohledem na velikost a stříbrné kování velice slušné. V zubech se drží naprosto perfektně, do ruky padne jako by tam patřila odjakživa. 


Říkávám to sice téměř u každé své nové dýmky a budu se opakovat, ale takovou dýmku jsem vždycky chtěl! Kresba dřeva je tu opravdu nádherná. Jednu bentku od Dunhilla mám a ta tedy zdaleka nemá takhle pěkné pískování a ring grain už teprve ne. O téhle dýmce píšu s odstupem nějakých čtyř měsíců co ji mám a můžu zcela zodpovědně prohlásit že se z ní kouří báječně. Zařadil jsem ji do okruhu dýmek ze kterých kouřím nejčastěji. Kouřím z ní Dunhill Three Years Matured Virginia, to je velice příjemná směs vyzrálé virginie se špetkou orientu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat