neděle 12. května 2019

Petr Pipes - Bent Bulldog Rustic

Není tomu tak dlouho co jsem se při kouření kochal úžasným hrubým rustikem na dýmce, kterou mi dělal Petr Libora - je to rovný bulldog, tak mě napadlo že něco podobného by se mi líbilo i v bent verzi. A tak jsem Petra poprosil zda by mi něco takového vyrobil a dopadlo to takto:


Na délku má 14,5cm, na výšku lehce přes 4cm, váží příjemných 44g, takže v zubech se dá udržet naprosto v pohodě. Provedení je bezfiltrové a tady jsem si, na rozdíl od té předchozí dýmky, řekl o akrylový náústek. 


Na téhle dýmce se mi asi nejvíc líbí ten zajímavý kontrast - velmi hrubá povrchová úprava na ladném a jemném tvaru. Připadá mi že dohromady to takhle báječně funguje. Kouří se z ní výborně, nic jiného bych ani nečekal. Pokud jde o výběr tabáku, to nebylo zas tak těžké, stále mám pocit že bych měl mít více menších a středních dýmek na latakii, navíc latakie mi vůbec vždycky připadala jako vhodný tabák do tmavých rustikovaných a pískovaných dýmek, takže aktuálně z ní kouřím Dunhill Nightcap a časem nějakou jinou latakiovou směs, co zrovna budu mít otevřené. 

Tady ještě přidávám odkaz na Petrův blog, na stránku věnovanou téhle dýmce: 

Žádné komentáře:

Okomentovat