neděle 21. srpna 2011

JanPipes - Poker Oktagon PMMK 2011

Pokud si říkáte, že jste tuhle dýmku už někde viděli, pak máte pravdu - je to dýmka z akce Pipemakers Meeting Kostelec 2011, kterou vyrobil Honza Klouček. Dýmky od všech zúčastněných pipemakerů byly dány na ebay a vydraženy, výtěžek aukce jde na dobročinné účely. 


Říkal jsem si, že když už jsem té akci věnoval mnoho úsilí s překlady do angličtiny, tak bych ji mohl podpořit ještě trochu více. Líbila se mi dýmka od Přemka Omrta, ale podobný typ jsem od něj již v Kostelci koupil, takže volba padla na Honzův poker. Ta dýmka mě prostě okouzlila, má krásnou kresbu a tvar který vychází z  klasiky, ale přitom je netradiční. Bylo to napínavé, trochu jsem se s někým přetahoval v příhozech, hodil jsem tam poslední nabídku jakou jsem byl ochoten za tu dýmku dát a  pak už zbývalo jen vyčkat jestli tu aukci vyhraju - povedlo se!


Straight grain je na té dýmce prostě překrásný, ta kresba jako by kopírovala zahnutí dýmky. Vršek hlavičky má zase zdobí krásná ptačí očka. Velikost kotle bude zhruba na úrovni dunhillovské čtyřky, je užší, ale poměrně vysoký. Na konci krčku je ozdobný kroužek z velbloudí kosti. Je to bezfiltrová dýmka s akrylovým náústkem, takové mám nejradši. Ač se to možná na první pohled nezdá, dá se v zubech udržet bez problému, váha 61g není na takovýhle kousek dřeva zas tak moc. Ale mnohem lepší je držet ji v ruce, do té zapadne úplně přesně, jako by tam vždycky patřila. 

Kuřácké vlastnosti má výborné, nic jiného se ani nedalo očekávat. S výběrem tabáku jsem váhal, tak jsem si řekl že tomu dám čas a počkám si až do svého svátku 21. července, ke kterému si ji nadělím. Nakonec jsem si řekl, že by k ní mohla sedět virginie s periquem. Momentálně do ní dávám Telegraph Hill, ale až mi dojde, pak patrně přijde na řadu dostupnější Dunhill DeLuxe Navy Rolls.

Žádné komentáře:

Okomentovat