středa 21. září 2011

Trever Talbert - Ligne Bretagne billiard 11/3

V pořadí pátá dýmka, kterou mám od Trevera Talberta, opět starý briar ze série Ligne Bretagne, ovšem tentokrát v hladkém provedení. Záběr téhle dýmky dával Talbert jako takovou ukázku na své stránky na sociálních sítích s tím že zanedlouho hodí na web několik dalších dýmek. Ten záběr vyloženě lahodil oku, z té jedné strany byla skutečně nádherná ptačí očka. Talbert vždy rozesílá takový průvodní e-mail ve chvíli kdy přidává další dýmky k prodeji, což obvykle bývá dost pozdě v noci, tak mezi jednou a třetí hodinou. Případný zájemce o nákup dýmky musí být velice rychlý, protože se po nich během chvíle zapráší a vše je vyprodáno. V tom spočívá asi jediná výhoda toho že spím velice špatně a málo, protože většinou jsem vzhůru zrovna když ten e-mail dorazí a tak se mi povede koupit dýmku, která se mi z dané nabídky líbí nejvíc. A také v tomto případě se to povedlo:


Zvláštností této dýmky je, že má "dvě tváře". Jedna (na snímku výše) má zmiňovaná překrásná ptačí očka.  Být ta kresba trochu víc na celé straně a kdyby byla takhle souměrná i na druhé straně, zcela jistě by se objevila jako high-grade a stála by dost možná dvojnásobek. Ale je tu její druhá strana, která je taková nudnější, ale přijde mi také hezká. Pro představu, výška kotle je 4cm, kresba skutečně napovídá že jde o velice husté dřevo. Tvar je klasický billiard, jako by vypadl z dunhillovského plakátu ve velikosti 3. Náústek je akrylový a dýmka je to samozřejmě bezfiltrová, jinak by to při jejích rozměrech ani nešlo. 


Pro mě je tohle v současné době naprosto ideální dýmka. Menší, s váhou kolem 30g, ta mezi zuby téměř není znát. Kuřácké vlastnosti má výborné. Dávám do ní "pro změnu" Dunhill Royal Yacht, který má svoji sílu a přesně takovéto rozměry jsou pro něj vhodné...

Žádné komentáře:

Okomentovat