neděle 1. ledna 2012

PF(eife) 2012

Rok se s rokem sešel a uteklo to nějak náramně rychle. Předpoklad že mi dojdou dýmky o kterých bych psal se prozatím nenaplnil, ještě mi jich několik zbývá. Z hlediska mé sbírky dýmek byl rok 2011 velice plodný, myslím že jen za ten rok se rozrostla asi o dvacet nových kousků. Ani nepočítám na kolik to všechno přišlo, mám z nich zkrátka radost, ke každé z nich se vážou vzpomínky na chvíle kdy jsem je pořizoval a kdy jsem z nich kouřil. Je to taková moje meditace že při kouření si vždy nechám chvilku a vzpomínám co všechno jsem zrovna s touhle dýmkou zažil. 


Do dalšího roku se asi pokusím ten extrémní nárůst sbírky poněkud omezit, protože už teď mám dýmek mnohem víc než bych jich potřeboval a také je už téměř nemám kam dávat. Nejspíš si budu muset pořídit nějakou novou skříň na dýmky a pak se uvidí. 

Všem čtenářům děkuji za přízeň a přeji vše nejlepší do Nového roku 2012! Hodně zdraví, štěstí, pohody a samozřejmě také chladný kouř!

Žádné komentáře:

Okomentovat