sobota 1. června 2013

Nevill Handmade Bent 4/13

Další z dýmek co vyrábím doma z hobby bloku, tentokrát bentka. Musím říct že rovnější tvary mi připadají na výrobu jednodušší, lépe se s tím manipuluje, u bentky tam zkrátka ten zahnutý krček tak trochu překáží. Ale nakonec se to myslím docela povedlo. Je to taková robustnější bentka, vysoká je 6cm, na délku má 14cm a váha je 77g, nicméně bentka může být trochu těžší, není až takový problém ji udržet mezi zuby.


Jako povrchovou úpravu jsem opět použil svůj oblíbený jemný rustik, který jsem posléze trochu odleštil. Rustikovaná je opět i ta silná část sedlového náústku. Náústek je opět akrylový s čepem na 9mm filtr. Myslím že oproti předchozím tvarům už tady je vidět větší pravidelnost, s výsledkem jsem poměrně spokojený. Možná bych asi býval ten přechod mezi hlavičkou a krčkem o něco více vybrousil, ale neměl jsem na to vhodný nástroj, tedy tenkou kulatou rašpli. Nicméně pro příště jsem už vybaven, moji rodiče mi udělali velkou radost když mi během nákupu nějakých kytiček a všeho možného v OBI koupili sadu tří rašplí (plochou, půlkulatou a tenkou kulatou). Ale už ten tvar nechám jak je, zas to působí takovým masivnějším dojmem. 

Snad budu mít takhle šťastnou ruku i při výrobě dalších dýmek, říkám si že tohle by už docela šlo...

Žádné komentáře:

Okomentovat