čtvrtek 26. prosince 2013

Přemysl Omrt - Freehand 10/11

Tuhle dýmku jsem od Přemka Omrta koupil asi tak týden nebo dva před Třebíčským kouřením. Přemek tehdy říkal že tam nejspíš nepojede (což se naštěstí nepotvrdilo a nakonec tam přece byl) a já se chystal že bych si tam od něj nějakou dýmku koupil (mám málo dýmek na VaPer tabáky), tak jsem ho poprosil zda by měl něco menšího a vzal to na další sraz. Jak známo, Přemek obvykle menší dýmky nedělá a tahle vyloženě překvapila.


Na délku má 14,5cm na výšku 4cm, váha je zhruba 53g. Tahle dýmka nese naprosto jasný Přemkův rukopis. Jsou tu hranky, zaoblení, náústek s takovou tou zdobenou kuličkou, ponechané přírodní plato a oválná tabáková komora. Tady jsem se pokusil o fotku hlavičky, tvar je to opravdu velmi zajímavý.


Několik let za sebou jsem držel takovou svoji osobní tradici že jsem si pořídil "vánoční dýmku", tedy novou dýmku kterou jsem si prvně zapálil na vánoce v poledne u nás v hospodě. Tady jsem poněkud nevydržel a už jsem z ní asi třikrát předtím kouřil, ale to je ta výhoda dárků co dává člověk sám sobě, že není třeba na nic čekat, vhodná doba je v podstatě kdykoliv. 


Pokud jde o tabák, nemůžu se zatím rozhodnout zda v ní zůstane Dunhill Elizabethan Mixture a nebo DeLuxe Navy Rolls, ale on to až tak zásadní rozdíl není. Kuřácké vlastnosti jsou skvělé, oválná komora nijak nevadí, ostatně o tom jsem se už přesvědčil i u jiných dýmek.

Jinak přeju Vám všem hezký zbytek svátků, hlavně klid, mír a pohodu! Snad jste našli pod stromečkem i nějaké ty dýmkařské dárky a pokud ne, jistě to sami napravíte... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat