neděle 8. června 2014

Kouření U Splavu

V poslední době jsem tomu soutěžnímu kouření moc nedal, ale konečně jsem se zase jednou zúčastnil soutěže a tou bylo včerejší "Kouření U Splavu", které se konalo v prostorách zahradní restaurace U splavu v Praze Uhříněvsi. Soutěž pořádal klub P.C. Pipemakers, který tvoří tři výrobci dýmek a sice Robert Kněz, Michal Novák a Přemek Omrt. 

(Michal Novák)

Já jsem to pojal jako takový pěkný výlet, jel jsem z Radotína vlakem na Hlavní nádraží a odtud jsem pokračoval na Nádraží Uhříněves. V těchto končinách jsem myslím v životě nebyl. Mohl jsem si cestu trochu nablížit místním autobusem, ale přijel jsem poměrně brzy takže jsem si udělal procházku, stejně to byly jen asi nějaké dva kilometry. Na místě už byl Michal Novák se svým realizačním týmem, tak jsem měl alespoň možnost letmo nakouknout do jeho dílny kterou má hned vedle restaurace. Moc pěkné prostředí, v tom areálu je park, restarace, nějaký rybníky...

Pak už se pomalu začali scházet všichni účastníci, dobře jsme pojedli, něco popili a po druhé hodině začala soutěž. Soutěžní tabák byl ovšem luxusní, díky firmě TTI, která byla jedním ze sponzorů, se soutěžilo s tabákem Dunhill Elizabethan Mixture. To je momentálně jeden z mých nejoblíbenějších tabáků. Nejvíc jsem se asi bál zapálení, protože jsme soutěžili venku a to dobře znám že sirkou si nejsem schopný zapálit při sebemenším vánku. Tady jsme ale dostali kvalitní sirky se značkou Davidoff a kupodivu se mi to povedlo zapálit na jednu sirku. Jinak kouřilo se mi dobře, uhlík jsem sice neviděl ani jednou během celé soutěže ale dýmka moc rozpálená nebyla, vůbec to nemočkovalo...ale hořelo to rychle a pak jsem si, jako obvykle, přílišným dusáním udělal na dně takový tabákový špuntík a zdechlo mi to. Můj soutěžní výsledek myslím není úplná ostuda, ale žádná sláva to taky není, stačilo to jen na patnácté místo. Ale nemůžem to vyhrát všichni, že...


Protože klub Pipemakers jsou tři výrobci dýmek, tak každý z nich věnoval jako cenu jednu ze svých dýmek. A pánové to pojali netradičně že ty dýmky nebyly hlavními cenami pro vítěze, ale staly se předmětem tomboly takže šanci na výhru zde měl opravdu každý. Já jsem samozřejmě nic nevyhrál, ale to je vcelku normální, na tombolu jsem nikdy štěstí neměl. Ne že by mě to tolik mrzelo, však od Michala i Přemka již několik dýmek mám, od Roberta mám alespoň soutěžní dýmku z mistrovství v Poděbradech. 

Nemohla tu chybět nabídka dýmek na prodej, své dýmky tu měli Přemek Omrt a Michal Novák. Michal tu kromě těch svých měl i celou hromadu repasovaných dýmek, hodně z nich jsou staré, dávno zapomenuté anglické značky. Také tu byl pan Polívka z firmy TTI, který měl s sebou vzorky tabáků Dunhill, Davidoff a dalších které k nám dováží. 

Výsledková listina je zde:

Tady je odkaz na několik fotek co jsem tam cvaknul mobilem: 

Závěrem nezbývá než poděkovat klubu Pipemakers za příjemnou dýmkařskou akci a všem účastníkům za pohodovou atmosféru. A můžeme se všichni těšit na příští ročník.

Žádné komentáře:

Okomentovat