neděle 15. června 2014

XIV. Klání zemí Koruny české

XIV. Klání zemí Koruny české se konalo dne 14.6.2014 v Pardubicích v prostorách hostelu TRIM a pořádal je Královéhradecký Pipe Club. Na soutěž jsem jel s pražskou výpravou PC Dýmka.net, místo odjezdu byla prodejna Etrafika v Blanické, kde jsme nakládali několik beden se zbožím do stánku který tam měl Jakub Rolčík. 


Hostel TRIM vypadal vcelku pěkně, měli tam i bowling a nějaké šipkové terče, pobavily nás všudypřítomné nápisy ohledně zákazu kouření které tentokrát pro uzvařenou společnost neplatily. Byl tam velký bar, přední místnost kam se hezky vešel stánek Etrafiky a pár dalších stolů s nabídkou dýmek a samozřejmě velký sál kde se konala soutěž. V této době se také konal v Kostelci u Honzy Kloučka letošní Pipemakers Meeting, takže spolu s Honzou přijeli i další výrobci se svými dýmkami, tentokrát to byli Georgi Todorov z Bulharska, Robert Marcoz Viervejizer ze Španělska a Marek Kando ze Slovenska. Jinak nemohli chybět Michal Novák a Petr Vobořil se svými dýmkami a byl tu také Petr Kučera, ale ten zrovna všechno prodal do Dánska, takže s sebou bohužel nic neměl a jen se účastnil soutěže. V ceně startovného jsme také měli lísteček na ochutnávku vín, tu jsem poslal dál někomu kdo to ocení, protože vínu nerozumím a pálí mě po něm žáha. 


Soutěžní dýmka měla značku Mr. Brog, za kterou stojí náš kamarád Zbigniew Bednarczyk z Polska. Je to panel s rustikovanou hlavičkou, bylo vcelku příjemné že se ta dýmka dala díky tomu tvaru postavit na stůl. Má tedy nepříliš silné stěny a povedlo se mi ji dost rozpálit, naštěstí se to obešlo bez napálení stěn či kanálku. Až ji časem řádně zakouřím tak se tahle dýmka jistě stane platnou součástí mé sbírky, v budoucnu jí věnuji samostatný článek, jinak je snad trochu vidět na fotkách a také je zobrazena níže na diplomu. Soutěžním tabákem byl Mac Baren Mixture Modern, což je takový lehčí aromatik. Nepatří zrovna mezi moje oblíbené tabáky, ale na soutěžení je vcelku vhodný, myslím že na vítězných časem je to vidět. Soutěžilo se dle pravidel CIPC včetně toho že se soutěžící mohli napít až po uběhnutí prvních deseti minut. 



Pokud jde o samotnou soutěž, nehořelo mi to zas tak zle, ale stále jsem byl na pokraji toho že mi ta dýmka vyhasne, takže jsem kouřil příliš rychle a pak to zase byla taková "rychlá smrt", tentokrát v 47. minutě, bylo z toho nakonec 28. místo. Nicméně kolegové za Dýmka.net byli mnohem úspěšnější a obsadili první tři místa, Martin Pedain již počtvrté v řadě vyhrál Klání s neuvěřitelným časem 2 hodiny a 39 minut a tak si znovu přivezl a zase odvezl putovní trofej. Štefan German byl v těsném závěsu druhý, Honza Klouček třetí, Petr Vobořil šestý, Jakub Antoš devátý a pak by se dalo pokračovat až k poslednímu místu které jistil Zdeněk Klásek se svou tradiční půlhodinkou. 

Výsledková listina je zde:


Jinak jsem byl rád že jsem zas viděl spoustu přátel, na chvíli mi i svěřili hlídání stánku Etrafiky kde jsem mohl rozdávat dobré rady ohlevdně dýmkového tabáku. Po vyhlášení výsledků jsme ještě měli večeři a pak jsme se vydali na cestu zpět, v Blanické jsme zase vyložili všechny bedny a rozjeli se každý domů. Závěrem musím poděkovat Královéhradeckému Pipe Clubu a všem ostatním za moc pěknou akci. Teď si s tím soutěžením myslím všichni dáme na chvíli pauzu, ale určitě se budu těšit na Třebíčské kouření, které by se po letech opět mělo konat v prostorách třebíčského zámku, mělo by to být 25.10.2014. 

Jinak přidávám odkaz na pár snímků co jsem nacvakal mobilem, zde:

Žádné komentáře:

Okomentovat