čtvrtek 28. prosince 2017

Moje kuřárna

Říkal jsem si že bych mohl napsat o své kuřárně, kterou mám na zimní zahradě. Tedy označení "zahrada" tu v mém případě moc nesedí, protože tam skutečně žádné rostliny nepěstuju, ono by to  kvůli velkým teplotním rozdílům ani moc nešlo. Ale pěstuju tam jiné činnosti jako četbu, popíjení různých nápojů a samozřejmě kouření dýmek a doutníků. 


Původně to byl klasický balkon, ale před několika lety jsme to nechali takhle předělat. Tenhle prostor jsem si takto vybavil už před lety, což se ukázalo jako velmi prozíravé, ale vlastně jsem se tu pořádně zabydlel až poté co letos začal platit protikuřácký zákon, resp. až na podzim když už se mi nechtělo kouřit dýmku v té zimě venku na zahradě. Vybavení je jednoduché, ono se toho ostatně do prostoru 3x1,5m moc nevejde - takže mám tu dvě pohodlná Ikea křesla, stoleček na kterém taky mimo jiné dělám fotky dýmek co dávám sem na blog. Pak tu mám poličku co se přidělala na někdejší balkonový parapet, mám tu osvětlení abych si mohl i večer číst. Mám tu jednu elektrickou zásuvku abych si mohl v zimě zapnout topení - na to jsem tu měl horkovzdušný ventilátor co je vidět na fotce výše, ovšem teď jsem pod stromečkem našel nový, trochu modernější.


Tady jsem se pokusil to stihnout na samospoušť abych byl na snímku jak tam sedím a zapaluju si dýmku. Posezení je to vcelku příjemné, s výhledem na zahradu a v dáli z jedné strany na Zbraslav, z druhé na Modřany, a když se zapne topení tak i v zimě je tu snesitelně.


Tady mám takové obvyklé rozložení všech propriet na stolku - oblíbený skládací stojánek na dýmku, ta kovová věc vzadu je stojánek na doutníky. A samozřejmě tu mám několik dusátek, pro všechny příležitosti. Keramické dusátko, kovové od Petersona se Sherlockem Holmesem a pak tradiční CPT a dřevěné soutěžní dusátko. A nezbytný popelník, samozřejmě. V poličce tam mám položenou dlouhou keramickou dýmku, nejsem sice moc velký fanda keramiky, ale jednou za čas si z ní také zakouřím.

V hospodě si můžu zakouřit tak nanejvýš z elektronické dýmky, takže tam nechodím zdaleka tak často jako dříve a více času trávím zde. Není to moc společenské, ale mám tu klid a přečtu toho teď o dost víc než dříve, možná si na příští rok zas o něco zvednu počet knížek v Reading Challenge na Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat