středa 12. září 2018

DTM Mountain Village Tobacco Evening Standard

Mountain Village Tobacco - Evening Standard - pod tímto dlouhým názvem se skrývá "náhrada" za Dunhill Standard Mixture. Začněme Dunhillem - Standard je velmi tradiční a rozšířená směs, služením je to virginie a latakie. Prý by tam měl být i oriental, ale zřejmě je ho tam nějaké menší množství, nemůžu říct že bych ho tam nějak zvlášť cítil. Já osobně Standard moc nemusím, pro mě je to směs, která je celkem nudná tím jak od začátku do konce prostě chutná stejně, žádný výrazný chuťový vývoj. Nemyslím to nijak ve zlém, je to kvalitní tabák a pokud by se tohle bralo za standard, pak by to byl standard posazený hodně vysoko. Na jaře jsem po nějaké době ze zvědavosti jednu plechovku koupil a názor jsem na něj nezměnil. Nakonec jsem jej vylepšil trochou blendovacího perique a tím z něj udělal "nadstandard". Bylo to určitě o něco lepší, ale přesto si asi další pořizovat nebudu.

A teď něco k tabáku Evening Standard - v popisku stojí že jde o směs tmavých virginií se štědrou dávkou latakie. Vůně zasyrova je velmi kořeněná a podobně jako u jiných tabáků od Dan Tobacco zde cítím takovou velmi lehkou notu nějakého alkoholu. V chuti to ovšem takřka není znát. Je to v zásadě dost podobné dunhillovskému Standardu. 


Nic co by mě vyloženě nadchlo, ale je to solidní anglická směs, která neštípe, dobře hoří, nemočkuje.  Připadá mi jako takový středně silný tabák, nacpal jsem ho do větších dýmek co mám na latakii a naprosto bez problému. Ani zde není během kouření nějaký výraznější chuťový vývoj, čímž neříkám že by to chutnalo nějak zle, jen je to trochu nuda. Přesto se mi zdá že, dle názvu, i v té horské vesnici mají na večerní kouření tabák poměrně vysokého standardu. Komu chutná Standard od Dunhilla, ten by myslím mohl být s Evening Standardem vcelku spokojený.

Žádné komentáře:

Okomentovat