neděle 23. května 2021

Corona Old Boy - sandblast

Nedávno jsem tak listoval na Etrafice a upoutala mě nabídka dýmkových zapalovačů Corona Old Boy, zejména těch v dřevěném provedení. V tom hladkém mě to nikdy zas tak moc nebralo, ale pískované provedení, to je pro mě taková ta kategorie "to jsem vždycky chtěl". Provedl jsem takové jednoduché rozhodovací schéma: 

Potřebuju další zapalovač? - Ne.

Chci tenhle zapalovač? - Tak určitě!

A tak jsem si sám sobě nadělil ještě jeden dodatečný dárek k narozeninám...


Na výběr jich bylo několik, většina byla v černé barvě, ale mě nejvíc zaujal tenhle. Je to taková ta kombinace červené a hodně tmavě hnědé barvy co se často objevuje na dýmkách, v horším osvětlení to vypadá jako černá, na světle jako hnědá nebo červenohnědá.


Rozměry jsou identické s běžným Old Boy zapalovačem, jediný rozdíl je materiál na těle toho zapalovače, tím je nepatrně tlustší. Ale také je o něco málo lehčí - tedy ne že by to byl nějaký zásadní rozdíl, ale dřevěná verze váží 75g, ta černá má 78g. Tedy ne že by 3 gramy byly nějaký zásadní rozdíl, ale při otevření krabičky jsem si opravdu říkal že je nějaký lehčí. Asi jak člověk používá nějakou věc každý den, pozná i sebemenší rozdíl.


Tady jsem je dal vedle sebe pro srovnání, Old Boy v černém provedení a vedle něj ten nový. Tady trošku víc svítilo slunce, tak je lépe vidět ta červenohnědá barva. Ten chrom mi u toho nového taky připadá nějaký světlejší. Jinak po mechanické stránce je zde všechno úplně stejné, nechybí samozřejmě ani typické integrované dusátko. To takřka nikdy nepoužívám a pro účely článku mě ani nějak nenapadlo ho vyndavat, ale zkrátka je tam.



A na závěr samozřejmě přidám snímek zapalovače v akci. Jsem z něj opravdu nadšený, ten pískovaný briar je v ruce velmi příjemný a je na to prostě radost pohledět. Ta různá provedení jsou v podstatě jen estetická záležitost, i ten nejjednodušší a nejlevnější Old Boy odvede stejně dobrou službu. Každopádně jsem rád, že je zde z čeho vybírat. 

3 komentáře:

  1. Mam uz leta tu chromovou variantu a naprosto ho zboznuji. Resite nejak udrzbu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nijak zvlášť, jednou za čas namočím dýmkový čistič do benzínu a trochu očistím trysku a hlavně škrtadlo.

      Vymazat
    2. Dobry napad! Diky za tip!

      Vymazat