čtvrtek 23. prosince 2021

Seawolf - poetická dýmka 2

Jak jsem zmiňoval v článku o poetické dýmce Seawolf, krátce po jejím pořízení jsem se účastnil dobročinné aukce a vyhrál v ní tuto dýmku, opět značenou logem "Poezie v dýmu". Opět jde o krátkou a robustní dýmku, tentokrát jde o provedení v tmavé barvě se žlutým akrylovým náústkem, dýmka je opět pískovaná, ovšem tady je pískování o trochu hlubší a má velmi pěkný ring grain, vršek zdobí přírodní briarové plato. Provedení je bezfiltrové.

Rozměry jsou velmi podobné té předchozí dýmce, na délku zhruba 10cm, na výšku 3,5cm. Oproti té předchozí dýmce je tato také o něco subtilnější (pokud se to tak dá u tohoto tvaru nazvat), váží 33g, což je na dýmku velmi příjemná váha a mezi zuby se dá držet velmi pohodlně. 


Pokud jde o tvar, tady se dá myslím jasně říct, že patří do rodiny rhodesianů, já bych to asi nazval "chubby rhodesian". Jinak v tomto případě hlavička není tak šikovně zahnutá dopředu, takže dýmka může občas trochu působit jako ten pověstný "ohřívač nosu", ale naštěstí to není tak zlé jak jsem čekal. 

Tady ještě přidám jedno srovnání obou poetických dýmek. Foťák to trochu zkresluje, ale ve skutečnosti jsou stejně dlouhé a vysoké. 

Pokud jde o výběr tabáku, tady jsem si již byl vědom toho, že ač je to na první pohled malá dýmka, její tabáková komora zdaleka není tak malá, vlastně je to spíše střední velikost. Vzpomněl jsem si, že stále mám málo dýmek na latakii, a tak tedy bylo rozhodnuto - aktuálně z ní kouřím Early Morning Pipe

Co dodat? Je to moc příjemná dýmka, skvěle se z ní kouří. Jsem rád, že se mi ji povedlo vydražit. Taky si můžu říct že to nebyl jen takový rozmar, kdy jsem si koupil další dýmku (i když jich už mám víc než bych potřeboval) - naopak, tady jsem to udělal pro dobrou věc! 

Žádné komentáře:

Okomentovat