pátek 1. ledna 2016

PF(eife) 2016

Zase další rok je pryč, máme tu 1. ledna 2016, já zrovna dojedl poslední tác chlebíčků co zbyly ze včerejška a tak se během trávení pokusím shrnout co jsem vlastně za celý ten rok dělal. Ten loňský nápad s dýmkovým PF mi přišel docela dobrý, takže jsem v něm pokračoval. Pár fotek s ohňostrojem bych měl, sice ne ze včerejška, ale na Štěpána jsme tu měli v Radotíně zvonkohru a ta byla právě zakončena ohňostrojem, udělal jsem tam pár fotek svým kompaktem v režimu "ohňostroj" a hodil je na Facebook. Pokud jde o tyhle dvě dýmky, tak ten poker dělal Honza Klouček a tu billiardku napravo mi už před časem věnoval kamarád Polda a přiznávám, je to ostuda, ale stále jsem z ní ještě nekouřil. Budu to muset co nejdříve napravit!


Dýmek mi za letošek přibylo do sbírky hned několik. Asi tak o polovině z nich jsem psal, další mi zbývají, mám tu např. ještě jednu (zatím nekouřenou) dýmku od Přemka Omrta, soutěžní dýmky a dýmky Monte Bello od BPK, nového Falcona... A také se těším na klubovou dýmku 2015, kterou pro pipE-club Dýmka.net dělá Georgi Todorov, doufám že se jí brzy dočkáme. 

Za loňský rok jsem vyrobil celkem sedm vlastních dýmek, většinou z polotovarů. Tři z nich jsem rozdal kamarádům, jedna se vydražila na celorepublikovém srazu Dýmka.net v dobročinné aukci. Na tom srazu jsem bohužel chyběl, nestíhal jsem kvůli práci. 

Když už je řeč o práci, letos jsem měl výročí, už tam dělám deset let. To je tedy dost dlouhá doba, ani jsem si nějak nemyslel že bych tam vydržel takhle dlouho. Asi to bude známka toho že mám dobrého zaměstnavatele, myslím že tam ještě nějaký ten pátek zůstanu. 

Přečetl jsem za ten loňský rok docela dost knih, čtečku mám stále při sobě. Také jsem na tabletu přečetl spoustu comicsů, hlavně z Marvel Unlimited. Mám za sebou několik sérií Guardians of the Galaxy (připouštím že Rocket Racoon není zdaleka tak trapná postava jak se mi to zdálo po shlédnutí traileru k filmu), hodně mě baví Inhumans na které jsem už v těch různých marvelovských sériích narazil, ale vůbec jsem netušil co jsou vlastně zač. A pak se někdy v polovině roku marvelovský archív značně rozrostl o Star Wars. Jinak ten nový film jsem stále neviděl a nejsem si jistý jestli ho zatím chci vůbec vidět. A pak se mi tu válí nějakých přes deset comicsových knížek které jsem ještě nečetl, prostě se mi na tom tabletu nějak líp čte. Ale budu to muset napravit, mám tam např. dva díly Sandmana a tři díly Lucifera a musím přeci vědět jak to dopadlo.

Počítačové hry mě stále neomrzely, taky jsem jich za ten loňský rok několik zvládnul. Počítač jsem vyměnil za novější, je fakt že si teď říkám že jsem do něj asi měl trochu více zainvestovat, ale zatím to všechny hry zvládá, takže si ho ještě chvíli nechám. Za zmínku rozhodně stojí Assassin's Creed Syndicate - oproti předchozímu dílu Unity jsem z té hry měl mnohem lepší pocit, hodně mě to bavilo, Dále jsem hrál GTA V, k tomu není moc co dodat, ta hra má prostě všechno. Mad Max se myslím jako hra také povedl, není to zdaleka tak jednotvárné jak se v některých recenzích psalo. Dohrál jsem Risen první a druhý díl a mám rozehraný třetí. Risen jsem kupoval v nějaké ohromné slevě, je to taková RPG hra která má kupodivu docela dobrý příběh i soundtrack, zajímal mě na tom vlastně hlavně ten druhý díl s podtitulem Pirates of Dark Waters. Moc jsem od toho nečekal, ale ta hra je překvapivě obsáhlá, hráč se v ní pohybuje po otevřeném světě a má na výběr různé styly jak tu hru hrát, vše se odvíjí od toho jaká se učiní rozhodnutí. Já to pojal dost neortodoxně, mám na to rozepsanou recenzi, počítám že ji sem brzy hodím.

Jinak rodina se má dobře, na svátky jsme se zase všichni ve zdraví sešli, neteř Anetka už vesele pobíhá a zpívá nám lidové písničky, co víc si přát...

Na závěr nezbývá než poděkovat všem čtenářům za přízeň, přeji Vám vše nejlepší v roce 2016!

Žádné komentáře:

Okomentovat