neděle 27. března 2011

Stanislav - soutěžní dýmka z Dalešic 2009

Účast na soutěžích v pomalém kouření dýmky je jeden z mnoha způsobů jak rozšířit svou sbírku dýmek, protože na formálních soutěžích bývá jednotná soutěžní dýmka. Někdy je to zajímavý kousek, jindy obyčejný bez kterého bych se i býval obešel. Ostatně za relativně nízkou cenu nelze čekat zázraky, ale bývají to solidní a dobře vrtané dýmky a hodí se na další soutěžení, případně získají funkci takového toho "otloukánka" v situacích a místech kam bych si žádnou pěknou dýmku nevzal. A jednou z takových soutěžek je i tahle nesoucí logo Pipe Studio Stanislav, kterou pod touto značkou vyráběl Honza Klouček pro Třebíčské kouření v roce 2009. 


Třebíčské kouření je sice neformální soutěží, kde se za normálních okolností soutěží s vlastní dýmkou, ale ten rok se spojilo s Kláním zemí Koruny české, což je formální soutěž, proto zde musela být i jednotná soutěžní dýmka. Co se tak dívám na diplomy, byl to můj nejhorší výsledek na této soutěži, jenom 57 minut. Dýmkou to samozřejmě nebylo, ta byla v pohodě. Bohužel jsem ten tabák příliš udusal a ke dnu se mi udělal nehořlavý špuntík, se kterým se už nedalo nic dělat...

Pokud jde o dýmku, je to taková obvyklá soutěžní velikost, přibližně dunhillovská čtyřka. Soutěžky sice bývají častěji bezfiltrové (nebo mi to tak připadá), ale tahle je dělaná na 9mm filtr. Náústek je ebonitový s ozdobným bílým kroužkem. 


Žádný stálý tabák do ní nemám, když jsem s ní soutěžil, tak se v ní vystřídalo nespočet různých druhů. Dle vůně to byly převážně aromatiky, takže na ty jsem si ji také nechal. Během soutěžení se mi ji také povedlo napálit, takže v tomhle směru již je ve výslužbě. Ale ty "rány" se docela pěkně zacelují pravidelnou karbonovou vrstvou. Tahle dýmka sice nikoho neohromí, ale váže se k ní mnoho vzpomínek ze soutěží a to, společně se slušnými kuřáckými vlastnostmi, značně zvedá hodnotu kterou pro mě má...

Žádné komentáře:

Okomentovat