čtvrtek 7. dubna 2011

IK Meerschaum

Tahle dýmka má dvě prvenství - jedna to byla moje první pěnovka a zároveň to byla také první dýmka co mi přišla ze Států. Vlastně jsem ji ani nemusel platit, tedy ne přímo. To jsme kdysi hráli takovou jednu online hru, chvíli to byla zábava, ale pak jsme se s kolegy z našeho československého klanu shodli, že nám to už začíná zabírat příliš mnoho času a tak jsme to rozpustili a rozehrané postavy rozprodali. A já tenkrát dostal nápad, že postavu vyměním za tuhle pěnovku z amerického shopu. Hodnotu měla nějakých 20 dolarů, což bylo zhruba to samé co jsem za tu dobu ve hře utratil za prémiový účet, takže ve výsledku to nebyl ani zisk, ani ztráta, jen se ta hodnota přesunula do něčeho jiného. 


K samotné dýmce, je to taková ta typická turecká pěnovka se vším co k ní patří. Náústek z nějakého bakelitu, čep co po kontaktu s horkým popílkem trochu ohoří, velikost co je ve skutečnosti mnohem menší než se zdá z fotek. Třeba tahle byla v kategorii "medium", z fotky je asi zřejmé že jde o malou dýmku. Na délku má 11cm, výška hlavičky je 4cm, nic moc velkého. Dýmka nějaké normální velikosti by u nich zřejmě musela být označena jako XXL. Je k ní samozřejmě pouzdro na míru, takže veškeré přenášení přežije a není třeba mít obavy, že by se mohla nějak poškodit. 


Kuřácké vlastnosti jsou takové rozporuplné, občas to s ní docela šlo, ale velmi často se najednou ukrutným způsobem rozpálí. Je to taková mrška u které nikdy nevím co od ní můžu čekat. Z aktivní služby jsem ji víceméně vyřadil, protože mám spoustu mnohem lepších dýmek. Jednou za delší dobu ji použiju při testování nějakého nového tabáku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat