neděle 3. února 2013

RX Pipes - Maigret Ring Grain

Už je to více než půl roku co jsem psal o dýmce, kterou mi věnoval Radek "Dejmal" Jůza. Říkám jí "minimum canadian" a z celé mojí sbírky má ty nejtenčí stěny. V době kdy jsem o ní psal mi Radek věnoval ještě jednu se slovy že u téhle rozhodně nemusím mít obavy že by měla příliš tenké stěny. 


Nazval ji "Maigret Ring Grain", druhá část názvu je vcelku jasná, je pískovaná a má moc krásnou kresbu. Na název Maigret jsem se neptal, ale tvarem mi to trochu připomíná jednu ze stejnojmenné řady dýmek které vyrábí Design Berlin a myslím že komisař Maigret by z téhle dýmky jistě kouřil stejně rád jako já. 

Na délku má 14cm, hlavička má na výšku 4,5cm, vnitřní průměr tabákové komory je 22mm, dá se do ní nacpat docela slušné množství tabáku. Váha je necelých 50g, což je s ohledem na velikost pěkná hodnota a je i dobře vyvážená, takže se dá v zubech držet velice pohodlně. Náústek je sedlový, z ebonitu a s bezfiltrovým čepem. Pískování je hlubší a tou kresbou se během kouření vždycky kochám, radost pohledět. 


Zařadil jsem ji do skupiny dýmek, ze kterých kouřím nejčastěji a po těch několika měsících co z ní kouřím můžu zcela zodpovědně prohlásit, že je to skvělá dýmka. Při výběru tabáku jsem si říkal že to musí být nějaký nepříliš silný tabák co se dá kouřit z větší hlavičky, nakonec jsem vybral Mac Baren Acadian Perique a Maigret si s tímhle tabákem dobře rozumí. 

Radku, ještě jednou díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat