pátek 17. srpna 2018

DTM Hamburger Veermaster

Hamburger Veermaster by měla být "nárada" za Dunhill Ye Olde Signe. Tentokrát se to bohužel bude muset obejít bez přímého srovnání, protože Ye Old Signe jsem si před pár měsíci koupil jednu plechovku, kterou jsem již vykouřil, a další jsem už neměl neb mě ten tabák až tak moc neoslovil. V popisku na Etrafice se píše, že jde o "reedici tabáku složeného pouze z čisté Virginie, plné jemné lahodné až nasládlé chuti, ve které můžeme rozeznat tóny toustového chleba, rozinek a dřeva. Síla střední." Zasyrova myslím ten popis vůně celkem odpovídá. Přišlo mi to dost podobné jako Royal Yacht, ovšem o něco méně sladké. A myslím že je tam více tmavé virginie. Ten tabák není vůbec špatný, ovšem pokud si mám vybrat, jachty u mě jasně vedou. Je to jeden z těch "novějších" Dunhillů co se začaly před několika málo lety znovu vyrábět, ovšem jinak je to údajně jedna z jejich nejstarších směsí, která se vyráběla už někdy v roce 1915. 


Hamburger Veermaster je také virginie, řez zde tedy vlastně je flake, ale jak jsem to začínal kouřit ještě před psaním recenzí, zbyl mi jenom tenhle poslední, již nadrcený, zbytek. Opět nejde o žádnou novinku, na Tobaccoreviews je o něm zmínka již v roce 2002. Aroma je (asi) docela podobné Dunhillu, cítím tu zas lehký náznak vůně jako mají virginiové směsi od Mac Barena, ale není to zde nijak výrazné a v chuti tabáku to není vůbec. Chuťově je to dost podobné jako Skipper's Flake, ovšem ten mi přišel o trochu sladší a o něco zajímavější. Pak je tu další společná vlastnost a tou je štiplavost virginie.


Ten tabák není špatný, jen to s ním mám stejně jako s Ye Olde Signe, není na něm nic co by mě nějak zaujalo a vracet se k němu již nejspíš nebudu. Ale pokud má někdo rád zmiňovaný Dunhill, pak to za zkoušku jistě stojí, je to podobný typ tabáku.

Jinak ten název tabáku je podle staré námořnické písně "De Hamborger Veermaster", na obrázku je to i vidět že by mělo jít o velkou čtyřstěžňovou obchodní plachetnici.

Žádné komentáře:

Okomentovat