pátek 15. října 2010

Pavel Hodula - klubová dýmka 2007

V roce 2007 padla volba výrobce klubové dýmky na Pavla Hodulu. Ten vyrábí slušné dýmky, které jsou cenově velice přijatelné, což se nám opravdu hodilo, protože jsme chtěli aby ta dýmka byla cenově dostupná všem a mohlo si ji pořídit co nejvíce členů klubu. V tomto spočívá její zvláštnost:

"Jde o zvláštní, tzv. "hlavní" klubovku, která se od těch výročních liší v tom, že bude vyráběna i v budoucnu pro nové členy, nebo pro členy, kteří se pro ni rozhodnou teprve později." (Fénix, dýmka.net)




Je to poměrně velká a robustní dýmka. Rustik je poměrně příjemný, trochu připomíná jemnou verzi petersonského rustiku. Náústek je ebonitový s čepem na 9mm filtr. Na náústku je taková dřevěná aplikace, která jako by trochu připomínala tvarem spigot, ale o žádné zakončení "dřevo na dřevo" tu samozřejmě nejde, do krčku jde normální teflonový čep. Na boku je hladká ploška s logem "pipE-club Dýmka.net", na krčku je vyraženo pořadové číslo, které mívám tradičně "19". Je to takové magické číslo ze ságy Dark Tower (Temná věž) od Stephena Kinga. Když jsem si měl možnost vybrat číslo u první klubové dýmky, byla devatenáctka jasná volba a kolegové dýmkaři jsou natolik laskavi že mi ji vždycky nechají, za to jim patří velký dík!



S dýmkou přišel také tento praktický stojánek. Na fotkách to není vidět, ale zepředu je tam také logo Dýmka.net. Z fotek je možná vidět že není příliš používaná. Ne že by to byla špatná dýmka, to vůbec ne, ale není to úplně můj styl (a mám několik jiných dýmek podobné velikosti, které mám ve větší oblibě). Náústek je zbytečně dlouhý, při držení v zubech po chvíli začne nepříjemně páčit čelist. Nevím, snad kdyby na ní byl kratší náústek a byla buď rovnější nebo ještě lépe více zahnutější, takhle to pro mě zkrátka nějak nefunguje. Klubová dýmka je samozřejmě vždycky kompromis, jinak to asi nešlo. Mám ji na latakie, podle toho co mám zrovna otevřeného.

Žádné komentáře:

Okomentovat