pondělí 10. ledna 2011

JanPipes - oldschool

Z billiardu od Honzy Kloučka, o kterém jsem psal v předchozím příspěvku jsem byl natolik nadšený, že jsem si po několika týdnech objednal ještě jednu dýmku v podobném stylu - rovná, menší až střední kotel, váha kolem 30g, bez filtru a innter-tube, pokud jde o výsledek, že se nechám překvapit. A takhle krásně to dopadlo:


Já té dýmce říkám "oldschool", protože jednak je z velmi starého briaru a také by prý měla mít tvar dle nějakého starého, dávno zapomenutého petersonského vzoru. Od té předchozí billiardky se liší menším kotlíkem a hlavičkou zahnutou mírně dopředu, o něco kratším krčkem a dále pak o něco masivnějším stříbrným kroužkem. Kuřácké vlastnosti opět výborné, skvělý tah, při rozumném stylu kouření se nijak zvlášť nerozpaluje. Ta dýmka si zkrátka sama řekne, něco jako: "hele, zvolni trochu, spěcháš snad někam?".


Kouřím z ní latakii, nějak jsem zjistil že zrovna na latakiové tabáky nemám zas tak mnoho dýmek a zvláště pak ne těch menších. 

Žádné komentáře:

Okomentovat