neděle 30. ledna 2011

JanPipes - Old Canadian

Další dýmka od Honzy Kloučka ze starého francouzského briaru. Koupil jsem ji od něj koncem loňského roku v rámci vánočního výprodeje. To staré dřevo zkrátka má něco do sebe, je možné si s ním dovolit velmi tenké stěny, tolik se nezahřívá, tabák v té dýmce tolik nemočkuje. Možná je to jen můj čistě subjektivní pocit, ale takové mám s tímhle dřevem zkušenosti, takže když se naskytla možnost koupit další dýmku z tohoto materiálu, vůbec jsem neváhal.


Je to taková variace na canadian - dlouhé dřevo a oválný krček, který je proti typickému tvaru ozvláštněn tím, že z boku jsou stěny vybroušeny narovno. Kotlík je velikostně někde mezi dunhillovskou trojkou a čtyřkou. Krček zdobí stříbrný kroužek, náústek je akrylový s kresbou cumberlandu. Opět nechybí zcela funkční dunhillovský inner-tube. Je to lehoučká dýmka, přes tu délku se mezi zuby drží velice pohodlně. 


Tyhle lehké menší dýmky mám v poslední době opravdu ve velké oblibě. Jen jsem tuhle koupil a už mi bylo  jasné, že do ni dám Dunhill Royal Yacht, který teď kouřím opravdu velmi často. 

Žádné komentáře:

Okomentovat