pátek 19. listopadu 2010

JanPipes - Fat Pot

Tuhle dýmku jsem koupil od Honzy Kloučka v loňském roce. Poslední dobou nemám vždycky dostatek času na některé ty svoje obří kotle a někdy si skoro raději než jednu dýmku dám dvě malé, takže tenhle kousek se mi jevil jako takový rozumný kompromis - velký kus dřeva s relativně malým kotlem.


Kresba dýmky je straight grain a na tak velký kus dřeva spolu s masivním stříbrným kováním vlastně není zas tak těžká, Honza na svých stránkách uvádí že má 83g. Náústek je akrylový, je na něm stříbrný kroužek, další silný kroužek je na konci krčku. Na první pohled to vypadá jako spigot, nicméně jde o tzv. "falešný spigot" - kování je tam na ozdobu, náústek je ve skutečnosti zakončen normálním 9mm čepem. Vypadá to ovšem opravdu velice efektně. 


Na snímku výše je vidět jak silné má tahle dýmka stěny. Měl jsem trochu obavy z toho že přes tu tloušťku stěn nepoznám zda se mi náhodou dýmka nenapaluje, ale nic takového se nestalo. Kuřácké vlastnosti výborné, kouří se z ní naprosto bez problému. Je to spíše dýmka co se kouří z ruky než že bych ji delší dobu držel mezi zuby, ale ani to mi nečiní zas takové obtíže. Kouřím z ní virginie s periquem. v poslední době především Telegraph Hill.

Žádné komentáře:

Okomentovat