neděle 28. listopadu 2010

JanPipes - klubové dýmky 2008

Pro rok 2008 byl jako výrobce klubových dýmek pipE-clubu Dýmka.net vybrán Honza Klouček. Pokaždé to byla těžká debata ohledně výběru tvaru, jsou dýmkaři co preferují rovné dýmky a jsou zase tací co mají rádi bentky. Obvykle je výsledkem nějaký kompromis, ale Honza tohle dilema vyřešil velice šalamounsky a nabídl že může udělat taková dvojčata, jednu rovnější a jednu bentku. A tak se také stalo. Honza tomuto tvaru říká "Cocon" a na výběr byly varianty hladké (straight grain, birds-eye, mixed grain), pískované a dva druhy rustiku (hrubý a peach). K dovršení celé sady byl na tahle dvojčata vyroben speciální stojánek s logem klubu a takové zakroucené dusátko.


Já si nakonec vybral pro obě rustik zvaný "peach", je to takový vlasový rustik co vzorem připomíná broskvovou pecku. Náústky jsou z akrylu a bezfiltrové (zde byla také možnost vybrat si zda bude z akrylu či ebonitu, filtrové či bezfiltrové). Krčky dýmek zdobí stříbrné kroužky.



Obě dýmky jsou velmi příjemné, tu rovnější jsem si nechal na virginie s periquem. U bentky jsem s výběrem tabáku váhal poměrně dlouho, z počátku jsem z ní kouřil virginie a nakonec jsem si ji nechal na latakie. Je pravda, že ta bentka je opravdu velice málo kouřená, ale to se dá snadno napravit...

Ještě dodám že tentokrát bylo výrobní číslo stejné pro každý pár dýmek a u mě je to opět magické číslo 19. 

Žádné komentáře:

Okomentovat