neděle 13. února 2011

Pavel Bejček - Temelínek

Autorem této krásné dýmky je Pavel "Littlebull" Bejček, kamarád z pipE-clubu Dýmka.net a v současné době také kolega ze správní rady tohoto klubu. S Pavlem jsem se už ke konci roku 2009 domlouval, že je vlastně jedním z českých pipemakerů, jejichž dýmku zatím nemám ve sbírce a že bych to velice rád napravil. To se také povedlo během lednového výjezdního zasedání správní rady v Prčicích


Je to opravdu hezká tmavě mořená pokerka. Velikost kotle je střední, zhruba na úrovni dunhillovské čtyřky. Náústek je akrylový se vzorem cumberlandu (což na fotce bohužel není moc vidět, ale skvěle to ladí s barvou dýmky) s filtrovým čepem na 9mm. Je to taková velice praktická dýmka - velikost tak akorát, naprosto stabilně se dá postavit na stůl, bez obtíží se dá i udržet v zubech. 


O tuhle dýmku to byl boj od samého počátku, protože Pavel na to naše výjezdní zasedání vzal s sebou na ukázku několik svých nových dýmek a po Temelínku okamžitě sáhnul Zdeněk Klásek a nechtěl jej už pustit z ruky. Až další den mu nakonec Pavel slíbil že si od něj může vzít ten druhý Temelínek ve světlém provedení, a pak mi jej tedy vydal. Pavel tam samozřejmě měl několik dalších dýmek ze kterých bych si určitě vybral, ale poker je momentálně můj velice oblíbený tvar, takže jsem za to opravdu rád. Navíc Pavel vlastně není žádný velkovýrobce a dýmky normálně neprodává, spíše je věnuje nebo vyměňuje, takže o to víc si té dýmky cením. 

Protože je mi ta dýmka velice sympatická, okamžitě jsem ji zařadil do okruhu dýmek, které pravidelně kouřím, vybral jsem pro ni Hal O' The Wynd od Rattray's. Dobrá virginie se prostě člověku nemůže znechutit... 

Žádné komentáře:

Okomentovat