úterý 15. února 2011

Petr Vobořil - rhodesian

Během lednového výjezdního zasedání správní rady pipE-clubu Dýmka.net jsme si mimo jiné udělali v sobotu pěkný výlet do Votic. Zdeněk Klásek nám zařídil návštěvu u Petra Vobořila, dalšího z českých výrobců dýmek, co se pohybují na Dýmce.net (je tam pod předzdívkou "vobo"). Petr se ženou tam mají příjemnou malou pizzerii, za normálních okolností otevírají až večer, ale kvůli nám otevřeli na oběd. Velice sympaticky tam působí velká skříň plná Petrových dýmek na prodej. Dobře jsme tam pojedli, popili, zapálili si nějakou tu dýmku a popovídali si o všem možném, jak už to na takových dýmkařských setkáních bývá. A já si tam do sbírky vybral tenhle kousek:


Je to taková variace na rhodesian s rustikovaným vrškem. Kresba vyšla velmi pěkně a zajímavé je také kontrastní moření. Velikost kotle je střední, tak akorát. Náústek je z ebonitový s 9mm filtrovým čepem a je na něm nasazen duralový kroužek. Dýmka je to poměrně lehká, není problém udržet ji v zubech.


Nad výběrem tabáku jsem zpočátku váhal, nakonec jsem se rozhodl nechat si ji na aromatiky, na které příliš mnoho dýmek nemám. Momentálně z ní kouřím takovou moji "vlastní" směs - smíchám půl na půl SG Palace Gate a Virginia No.1 od Mac Barena. Palace Gate je pro mě příliš navoněný, Virginia No.1 mi zase přijde příliš jednotvárná. Ale dohromady to funguje - decentní aromatik se znatelným virginiovým základem.

Závěrem přidám odkaz na stránky Petra Vobořila. Vřele doporučuji dýmky i pizzerii!

http://dymky-vp.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat