neděle 27. února 2011

Rubenstein - sandblast bulldog

Tahle dýmky je velice čerstvým přírůstkem v mé sbírce a jejím autorem je Martin "Rubenstein" Peleška. Je to třetí dýmka, kterou od Martina mám. To se tak Martin jednou přišel na sraz našeho spolku PPNSD pochlubit se svou poslední tvorbou a zrovna tento buldoček mě naprosto okouzlil. 


Trochu jsem zažertoval, že snad začal vyrábět kopie dýmek, které už mám ve sbírce, abych je mohl mít ještě jednou, protože tohle velmi připomíná buldoček od Pavla Hápa. Ale jen zdánlivě, Martinova verze je o něco delší, náústek a krček jsou subtilnější, vršek není zcela rovný, ale lehce zaoblený směrem ke kotlíku. 

Co mě na téhle dýmce opravdu dostalo je to povedené pískování. Takhle hezký ring-grain, to je prostě radost pohledět. Jinak je to taková příjemná menší dýmka, kotel je hruba dunhillovská trojka, ale v ruce se rozhodně neztratí. Na fotkách to asi nebude tolik vidět, ale náústek je z cumberlandu. Opět je to bezfiltrová dýmka, ty mám nejradši.


Mám několik podobných dýmek, které se mi osvědčily na virginie s periquem, takže jsem při výběru tabáku postupoval obdobně a zvolil Dunhill DeLuxe Navy Rolls. Nezbývá než doufat, že Martin u výroby dýmek vydrží, protože vyrábí čím dál hezčí dýmky...

Žádné komentáře:

Okomentovat