čtvrtek 23. září 2010

Dunhill Shell Briar 6102

Jednou jsem na dýmce.net odpovídal na téma „dýmka snů“, kdybych si mohl vybrat jakoukoliv dýmku, která by to byla. A má odpověď zněla že by to měla být Dunhillka v shell briaru, klasická bentka, asi něco jako 5102. Ten nápad jsem zařadil do výhledového plánu a po víc jako roce se můj kamarád Polda náhodně díval na Smokingpipes a tam byla mezi estates nekouřená Dunhill 6102 za nějakých 300$. Polda si vzpomněl že jsem o ní kdysi psal, tak mi dal vědět a opravdu to nebylo dlouhé váhání, po shlédnutí fotek to trvalo asi pět minut a já si ji objednal. To se to objednávalo, když byl zrovna v té době dolar za 15 korun, za takovéhle peníze bych u nás šestkovou Dunhillku nekoupil ani náhodou…


Dýmka přišla asi tak za týden a byl jsem z ní opravdu nadšený. Velká dýmka, velký kotel, ale není to zbytečně velké dřevo, takže působí velice decentním dojmem. Jak jsem zmiňoval u své Dunhillky 4103 – je to taková klasická, nepříliš nápadná dýmka, jen znalec pozná její skutečnou hodnotu. Přišla v docela pěkném koženém pytlíku, je na něm sice značka Tsuge, ale to nevadí. Co k té dýmce ještě dodat? Má ebonitový náústek, je bezfiltrová, na svou velikost velmi lehká, skvěle vyvážená, hezky se drží v zubech, na kuřácké vlastnosti si u ní nelze stěžovat. Kouřím z ní latakie, nejraději Balkan Sobranie (škoda že mi dochází a další už nejspíš nebude).

Žádné komentáře:

Okomentovat