pondělí 13. září 2010

Michal Novák - vysoký poker

Druhá dýmka kterou mám od Michala Nováka, "pro změnu" zase poker. Je to zkrátka takový vděčný tvar, v poslední době se mi líbí čím dál víc. Když mi Michal na srazu vykládal že dělá na pokeru co bude vysoký takových 7cm, tak jsem si říkal že to už je přehnaně velké, ale výsledek mě příjemně překvapil. 


Je to opravdu velmi vysoká dýmka, ale přitom je překvapivě útlá, není problém ji dát do běžného pouzdra na dýmky. Provedení dýmky je bezfiltrové, náústek ebonitový, vrtání je provedeno vzorně, takže se dá náústkem protáhnout čistič až dolů do kotlíku. Ozdobena je ne jedním, ale hned dvěma stříbrnými kroužky - Michal má zkrátka vždycky něco netradičního.


Je to dýmka na kterou musí mít člověk rozhodně dostatek času, protože tabák v ní i při mém běžném (relativně rychlém) stylu kouření vydrží takové dvě a půl hodiny. Jednou jsem si ji např. zapálil v půl dvanácté u nás v hospodě, kam chodíme o víkendu před obědem na tradiční "aperitiv". Odcházel jsem asi tak po hodině abych zapálil na zahradě gril, kolem jedné jsem na gril hodil maso, asi tak před půl druhou jsem dýmku odložil že byl čas se najíst. No a v dýmce stále byl tabák, ještě to zbylo na příjemnou půlhodinku po obědě. 

Volba tabáku byla jednoduchá - na takovéhle velké kotle mám ty nejlepší zkušenosti s tabákem Hal O' The Wynd od Rattray's.

Žádné komentáře:

Okomentovat