sobota 18. prosince 2010

Bromden - Sars freehand

Tahle dýmka je pro mne jedinečná tím, že jsem ji vyhrál v soutěži v pomalém kouření dýmky na X. srazu pipE-clubu Dýmka.net na Zvíkově (klikněte na odkaz pro více fotek, užili jsme si tam spoustu zábavy). Náš spolek PPNSD tam tehdy v soutěži slavil velké úspěchy - Bromden na prvním místě, já na druhém, Mycroft na desátém. Bromden věnoval jako cenu do soutěže jednu svoji dýmku a pak se stalo že si jako vítěz odnesl dýmku za první místo (tuším že věnovanou e-trafikou) a já si za druhé místo odnesl tu jeho.

"PPNSD dal, PPNSD vzal - dej mu Pánbůh věčnou slávu!"

K samotné dýmce - je to takový ten typ dýmky, který mám v poslední době ve velké oblibě. Útlá, lehoučká dýmka se středně velkým kotlem. Na fotkách bohužel nedovedu příliš dobře vystihnout jak zajímavý má tvar. Abych to tak popsal - dvě hranky vzadu směřující obloukem dopředu do lodní špice, zcela v duchu freehandů zapomenutého mistra Sarse Lakmussena. 


Dýmka je mořena na takovou příjemnou červenohnědou barvu. Náústek je ebonitový s bezfiltrovým čepem. Díky tomu jak je lehoučká opravdu není problém ji delší dobu držet mezi zuby, ale ještě raději ji držím v ruce. Ten tvar je velice ergonomický, zapadne mi do ruky jako by tam patřila odjakživa. 


S výběrem tabáku jsem si hlavu příliš nelámal - potřeboval jsem nějakou další dýmku na aromatiky a tak jsem si ji vyhradil konkrétně na ty s aromatizací javorového sirupu. Nejprve to byl Autumn Evening a posléze Vermont Maple Cavendish. Vůně javorového sirupu na mě vždy dýchne vzpomínkami na dětství strávené ve Státech, na ty jejich pancakes...

Žádné komentáře:

Okomentovat