úterý 14. prosince 2010

Michal Novák - japonský poker

Ohledně tohoto pokeru jsme se s Michalem domluvili letos na Mistrovství ČR v Poděbradech. Říkal že je to jeho speciální tvar a na světě jsou zatím pouhé tři. Jeden má sám Michal, druhý je v Dánsku, třetí má Georgi Todorov a já mám tu čest že pro mě byl vyroben čtvrtý. Opět připomenu že to možná vypadá jako by Michal Novák vyráběl pouze pokery - není to samozřejmě pravda, má celou škálu různých tvarů. To je jen taková shoda okolností že já mám od něj zatím jenom pokery, zkrátka se mi nejvíc líbí. 


Zrovna včera jsme se o tom s Michalem bavili, že zrovna tuhle dýmku ani nestihnul vyfotit. Takže vyfoceno to je, mým typickým amatérským stylem, snad mi za to jako profesionální fotograf nedá za uši! Vždycky říkávám že ohledně fotografování mi chybí jak teoretické znalosti, tak praktické dovednosti, ale doháním to  velkým nadšením a množstvím fotek :-) Jinak tomu tvaru předzdívá "japonský poker", že mu prý kdosi říkal že je na tom cosi japonského. Těžko říct zda to připomíná tvar od nějakého japonského pipemakera, já takový u nikoho jiného neviděl. 

Dýmka je to střední až větší velikosti, zhruba kolem Dunhillovy pětky. Není to úplně malý kus dřeva, ale na svou velikost je poměrně lehká a při držení v zubech nijak zvlášť nepáčí čelist. Na stole stojí naprosto stabilně. Krček dýmky zdobí stříbrný kroužek. Na mé přání byla udělána jako bezfiltrová s akrylovým náústkem. 


Výběr tabáku nebyl příliš složitý - opět Hal O' The Wynd od Rattray's. Kouřím jej zkrátka nejvíc a tomu odpovídá i počet dýmek co jsem si na něj vyhradil.

Jinak na fotkách je spolu s dýmkou dusátko z morty, jehož autorem je také Michal. Dostal jsem je spolu s první dýmkou, kterou jsem od Michala koupil. Lehoučké, příjemně se drží v ruce, šířka tak akorát že se hodí na větší i menší dýmku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat