sobota 11. prosince 2010

JanPipes - morta poker

Tuto dýmku provází velice pohnutá historie. Jakmile Honza Klouček začal vyrábět dýmky z morty, pořád jsem do něj hučel ať mi z ní vyrobí poker. Honza nakonec souhlasil, ale netušil co ho čeká. První verze pokeru měla vadu dřeva, ukázalo se že je tam prasklina a  kolem kouřového kanálku se pořádně napálila. Stane se, do briaru člověk nevidí a do morty už teprve ne. Honza  to samozřejmě okamžitě vzal jako reklamaci s tím že mi vyrobí novou. Následovala další, která při výrobě tuším praskla, pak další kterou už měl takřka hotovou a nějakým záhadným způsobem se mu ji povedlo rozšlápnout. Ale do čtvrtice všeho dobrého, nakonec ten poker pojal trochu jinak, udělal jej mnohem mohutnější než ten původní, ale i takhle se mi líbí, možná ještě víc než ten původní.


Je to poměrně velká dýmka, kotel bych odhadoval na Dunhillovu pětku, ale díky materiálu je velice lehká. Na stole stojí zcela stabilně, není třeba mít pro ni stojánek. Povrchová úprava je takový vlasový rustik. Náústek je z akrylu s bezfiltrovým čepem. Krček dýmky je ozdobený stříbrným kroužkem. 


Nutno říct že tahle dýmka se opravdu povedla a věrně mi slouží. Už zpočátku jsem měl jasno v tom jaký do ní dám tabák - virginii s periquem. Tedy ze všeho nejradši Telegraph Hill, pokud zrovna nějaký mám. Kouření z morty je ve srovnání s briarem velice suché a připadá mi že tabák je z ní chuťově trochu intenzivnější. 

Žádné komentáře:

Okomentovat