pátek 31. prosince 2010

PF(eife) 2011

Další rok za námi, to se vždy na chvíli zastavím a snažím se tak trochu rekapitulovat co se mi za ten rok povedlo a co bych mohl zlepšit. Z toho co bych mohl udělat lépe si žádná novoroční předsevzetí dávat nebudu, taková předsevzetí nemají dlouhého trvání. Ale jedna z věcí co se mi snad i povedla je právě tento blog. Jak to s ním bude v novém roce, to se nechám nejspíš překvapit i já sám ve chvíli, kdy mi dojdou dýmky o kterých bych psal. Ke konci roku jsem si jich pořídil hned několik, takže ještě chvíli si s dýmkami vystačím. A pak se uvidí, nějaké nápady bych měl, ono se už jistě něco dalšího najde...


Přátelé, díky všem co si ty moje články čtete, snad Vás to baví stejně jako mě. Do Nového roku Vám přeji všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí, úspěchů, pohody! 

A samozřejmě skvělé dýmky, výborný tabák a chladný kouř!

Žádné komentáře:

Okomentovat