sobota 7. srpna 2010

BPK - moje první dýmka

BPK Proseč u Skutče - moje úplně první dýmka, pomáhal mi ji vybrat můj táta a bylo to v září 2004. Levná dýmka za tři stovky koupená v travice v obchoďáku, přesto musím říct že jsem měl štěstí, byla dobře vrtaná. Přežila krušné kuřácké začátky a chyby, jako např. vylévání koňakem, i když možná to nebyla až taková chyba - byla hodně silně namořená i zevnitř a díky alkoholu se to možná trochu rychleji spálilo. I přesto nějakých prvních deset kouření chutnalo dost hnusně, pak už to bylo čím dál lepší. Po nějaké době jsem převrtal kouřový kanálek, byl tak úzký, že se jím stěží dal prostrčit čistící drátek. 

Kouřil jsem z ní nejprve Mac Baren Virginia No.1, posléze jsem si ji nechal na latakie.
Od té doby jsem si pořídil spoustu jiných (a nutno říct mnohem lepších) dýmek, ale tahle byla zkrátka první a proto zaslouží čestné místo v mé sbírce.

Žádné komentáře:

Okomentovat