pondělí 9. srpna 2010

Lorenzo Spitfire - vložkovka

Lorenzo Spitfire - dýmka s pěnovou vložkou. Nedržím se úplně striktně zásady jedna dýmka - jeden tabák, ale když už ty tabáky střídám, snažím se aby šlo o něco podobného. Když jsem si koupil tabák Peterson Sweet Killarney, představovalo to problém - je to úplně jiný tabák, než jaký jsem ve svých dýmkách kouřil a chuťově by to v nich nadělalo pěknou paseku. Na dýmce.net jsem se dozvěděl o dýmkách z mořské pěny a dýmkách s pěnovou vložkou. Pěnovky, které jsem viděl, mi přišly moc drahé, ale vzpomněl jsem si, že jsem viděl takovouhle "polopěnovku" v trafice co je v podchodu metra I.P.Pavlova.



Zastavil jsem se tam a skutečně tam byla, na stojánku mezi prosečkami. Cena byla překvapivě nízká, zdála se v pořádku, tak jsem ji koupil. Ležela tam evidentně dost dlouho, soudě podle zažloutlého náústku, se kterým stále bojuju, leštím ho, ale po čase opět trochu zežloutne. Každopádně vypadá mnohem líp než když jsem tu dýmku koupil.


Sweet Killarney byla pro začátek velmi špatná volba - tyhle vložkovky při prvních několika kouřeních tak trochu smrdí a ten sladce nakyslý aromatik v tom zanechal vůni podobnou nakyslému mléku, nic moc příjemného. Ale časem to přestalo když se v dýmce udělala karbonová vrstva. Momentálně ji mám především na vzorky tabáku, když nevím jak přesně chutná, tak je dobré to otestovat ve vložkovce.


Ještě musím dodat, že dýmka je velmi silně nalakovaná, ale ten lak je opravdu kvalitní a drží. Trochu jsem se toho bál, ale mockrát se mi tu vložkovku podařilo nechtěně rozpálit tak že se téměř nedala udržet v ruce a lak stále držel, úplně v pohodě. Ani puchýřek, ani žádná bublinka nebo prasklina.

Žádné komentáře:

Okomentovat