pátek 20. srpna 2010

Pavel Háp - klubová dýmka 2005

pipE-club Dýmka.net má pravidelně od roku 2004 každý rok klubovou dýmku. První jsem bohužel prošvihnul, byla to řadové Petersonka, která byla oražena logem klubu. Tuto od Pavla Hápa jsem si již nemohl nechat ujít. Dostali jsme několik variant na výběr, já osobně jsem byl pro Hápovu gottwaldovku, což bohužel neprošlo. Co si vzpomínám, tak zejména náš slovenský kamarád Lubo prosazoval aby to byl takový dynamický bent poker. Tak se i stalo a po zdlouhavé a trochu vypjaté debatě byl nakonec odsouhlasen tento tvar.


Já zvolil tmavší barvu se stříbrným kroužkem, jinak provedení byla nabídnuta v mnoha variantách. Světlá hladká, tmavá hladká a asi dva nebo tři druhy rustiku, dále pak volitelně se stříbrným nebo zlatým kroužkem.

Je to vlastně můj první poker, ten tvar se mi líbil už tenkrát, ale v mé sbírce se takové různé "pokerovité" dýmky začaly v hojnějším počtu objevovat až zhruba od loňského roku. Poker je zkrátka klasický tvar a je velice praktický, není pro něj potřeba žádný stojánek, to je asi jeden z hlavních důvodů proč je tak oblíben.

Z téhle klubovky kouřím Erinmore Mixture (nebo Plug pokud jej ovšem zrovna mám v zásobě), lehce ovoněná směska se do ní vyloženě hodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat