sobota 14. srpna 2010

Peterson House Pipe XXL

Na tuhle dýmku jsem se snad víc jak rok chodil dívat do Království dýmek ve Štěpánské. Zpočátku mi přišla skutečně obrovská, taková docela slušná palice, která by se jistě dala použít např. při sebeobraně. Na takhle velkou dýmku jsem jako relativně začínající kuřák hleděl s takovou posvátnou bázní, po několika měsících jsem se osmělil a nechal jsem si ji vyndat z regálu. Ten velice hrubý rustik mi přišel moc příjemný na dotyk a ten pocit velkého kusu dřeva, který krásně padne do celé dlaně, to se prostě musí zažít…trvalo to asi další měsíc váhání a nakonec jsem si ji slavnostně šel koupit. 


House Pipe má skutečně skvělé kuřácké vlastnosti – dobře táhne, nerozpaluje se, při té velikosti není zas tak moc těžká a dá se i při troše cviku docela dobře držet v zubech. Pro mě je to taková „čtenářská dýmka“ – to si tak vezmu knížku, rozvalím se do křesla, zapálím si tuhle dýmku, dám ji do zubů a opřu si ji o hrudník.

U ostatních lidí vzbuzuje takovýhle kus dřeva na jednu stranu obdiv, na druhou stranu více či méně vtipné poznámky týkající se velikosti dýmky (což mi samozřejmě nijak nevadí). Upřímně řečeno, od té doby co mám House Pipe se mi jiné větší dýmky nezdají zas tak moc velké.
Je to poněkud dražší dýmka, ale řekl bych že je opravdu k nezaplacení, vřele doporučuji!
Kouřím z ní latakie, většinou takové různé variace na balkan.

3 komentáře:

  1. Vlastním stejnou dýmku a jsem podobně jako Vy nadmíru spokojen. Kdyby nestály takové peníze, pořídil bych si je ve vícero provedeních! Z této varianty jsem například naprosto odvařený: https://www.smokingpipes.com/pipes/new/peterson/moreinfo.cfm?product_id=148880&where=addtowishlist&e=ml

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Mám dojem že Peterson už jich moc nevyrábí, co jsem koukal na ebay, pohybuje se tu někde mezi 200 a 300 eur.

      Vymazat