čtvrtek 12. srpna 2010

Stanwell - De Luxe Black Sandblast 88

Moje první billiardka. Asi bych si ji sám nekupoval, vždycky mě spíš přitahovaly bentky, ale dostal jsem se k ní tím nejlepším možným způsobem - vyhrál jsem ji!


Společnost Mostex uspořádala soutěž s tabáky Stanwell, že když se tam pošle soutěžní letáček a tři obaly od jejich tabáků, tak prvních 20 vyhrává dýmku. Říkal jsem si, že když to honem pošlu, tak by mohla být docela dobrá šance na výhru. Dva obaly jsem už měl, ještě jsem koupil třetí, přesypal do dózy a šup s obaly a letáčkem do obálky a na poštu. Po nějaké době mi skutečně přišla, to bylo snad poprvé co jsem něco takhle pořádného vyhrál!



Zespoda má takovou rovnou plošku, takže se dá normálně postavit na stůl. Velikostí je to asi tak Dunhill 5, být ten vršek rovně seříznutý, byla by zde značná podobnost se tvarem 5102. Kouřil jsem z ní Dunhill Elizabethan Mixture, ten se bohužel přestal vyrábět a zásoby došly a na virginie s periquem jsem měl spoustu jiných dýmek, tak jsem nakonec trochu změnil její tabákové zařazení na Chocolate Flake od Samuel Gawith nebo Bob's Chocolate Flake od Gawith & Hoggarth.

Velmi příjemná dýmka, mám z ní velkou radost - tímto děkuji Mostexu! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat