neděle 8. srpna 2010

Peterson of Dublin - Donegal Rocky 03

Peterson of Dublin - typ Donegal Rocky, tvar 03. S bývalou přítelkyní jsme takhle jednou měli sraz v obchoďáku na Novém Smíchově, přišel jsem o něco dřív, tak jsem se tam procházel a mou pozornost upoutala trafika Valmont. Měli tam docela dost dýmek a některé za poměrně rozumné ceny. Jak jsem viděl tuhle Petersonku, byla to láska na první pohled, hned jsem si ji musel ohmatat, a za chvíli jsem ji koupil.


Má p-lip náústek a je ozdobena stříbrným kroužkem. Je to taková na první pohled menší dýmka, hádám že asi Dunhillova velikost 3. Zakuřoval jsem ji MB Scottish Blendem, pak jsem z ní kouříl hlavně Peterson Sherlock Holmes, pak University Flake a ani jedno z toho nebylo zrovna ono.


Bohužel byla už zpočátku trochu nadvrtaná a byl problém dojet ji až do dna, to posléze ještě o něco kleslo a stále to mělo tendenci močkovat. Trochu pomohlo zvednutí dna pomocí kamnářského tmele, po opatrném kouření to hezky "zarostlo" karbonem, už to ani není poznat. Druhá věc je ten petersonský systém vrtání s "nádržkou" na močku, která je na téhle dýmce díky filtrové komoře příliš mělká a díky tomu se stačí trochu sehnout a rázem to teče zpět do kanálku, chuti to moc nepřidá.


Nakonec se v ní vcelku dobře zabydlel tabák Condor, mýdlák všech mýdláků. Má jemný řez a většinou se dá ohlídat aby příliš nemočkoval, navíc je to tabák co je lepší kouřit spíše z menší dýmky, takže vhodná kombinace.

Žádné komentáře:

Okomentovat